صفر تا صد طراحی سایت صرافی های رمز ارزی

صفر تا صد طراحی سایت صرافی های رمز ارزی

صفر تا صد طراحی سایت صرافی های رمز ارزی

صرافی های رمز ارزی

با توجه به رشد روزافزون محبوبیت سرمایه‌گذاری در حوزه‌ ارزهای دیجیتال، شاهد ورود کاربران متعددی به عرصه بلاکچین‌ها و سایت صرافی‌های رمز ارزی هستیم. با در نظر گرفتن همین مسئله، طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی، به عنوان یکی از محبوب‌ترین‌ها در میان پلتفرم‌های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

به طوری که روزانه پلتفرم‌های جدیدی خود را به این عرصه معرفی می‌کنند. به همین دلیل مسیر سرمایه‌گذاری تا حد زیادی، به سمت ارزهای دیجیتال سوق پیدا کرده است. به گونه‌ای که حتی سرمایه‌گذاران بزرگی سرمایه خود را وارد این بستر کرده‌اند.

 

طراحی سایت صرافی رمز ارزی

با معرفی و شناخت ارزهای دیجیتال به حوزه سرمایه‌گذاری در ایران، کاربران بسیاری در نتیجه مشاهده سودهای حاصل از این بستر معاملاتی، به این شیوه متفاوت روی آوردند تا دارایی خود را پرورش داده و به سوددهی برسانند؛ اما عده‌ای به سرمایه‌گذاری بسنده نکرده‌اند و با ورود به بحث طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی در جهت ارائه خدمات، به موفقیت بیشتری رسیده‌اند.

برای چنین‌ حالتی غالباً خود افراد نمی‌توانند بدون دانش و تجربه کافی، فعالیتی در روند طراحی سایت مربوط، از پیش ببرند. در نتیجه باید ایده کار را به یک تیم حرفه‌ای بسپارند تا سایت آماده‌ای تحویل بگیرند

شاید طراحی سایت در ابتدا ساده به نظر برسد، اما تمامی سایت‌ها سازوکار منحصربه‌فردی دارند که با توجه به همین مسئله بخش‌های مختلفی در تشکیل آن‌ها نقش دارند. این مسئله در رابطه با پلتفرم‌های تجاری در عرصه بلاکچین‌ها به مراتب پررنگ‌تر هم می‌شود.

 

ضرورت همکاری با تیم حرفه ای

قبل از اینکه بخواهیم به توضیح در رابطه با صفر تا صد طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی بپردازیم، بهتر است علت نیاز به این کار و نیز ضرورت همکاری با مجموعه حرفه‌ای را مورد بررسی قرار دهیم.

در حقیقت این پلتفرم‌ها برای کاربران داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از آنجایی که برای کاربران ایرانی جهت شرکت در بازارهای جهانی بلاکچین‌ها تحریم‌هایی تعریف شده، نیاز به استفاده از پلتفرم‌های داخلی بالطبع بیشتر می‌شود. از این رو طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی، در دسته نیازمندی‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه پرسود قرار می‌گیرد.

البته ناگفته نماند که پلتفرم‌های داخلی، برای کاربران امکان خرید با ریال را فراهم می‌کنند. با توجه به همین مسئله، روز به روز به تعداد سایت‌های صرافی ایرانی افزوده می‌شود تا بتوانند با ارائه خدمات گوناگون، کاربران خود را بیشتر کرده و به سود حاصل از تراکنش‌ها و در نتیجه کارمزد‌ها، بیافزایند.

 

انواع صرافی ارزدیجیتال

در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال، پلتفرم‌هایی در قالب بستر معاملاتی وجود دارند تا برای کاربران امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتالی متفاوت را فراهم آورند‌. این پلتفرم‌ها عموماً در دو شکل تعریف می‌شوند‌. افراد با مراجعه به آن‌ها می‌توانند رمز ارز دلخواه خود را خریداری کرده و سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنند.

از جمله این پلتفرم‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های موبایلی و دسکتاپی هستند. انواع دیگر که موضوع مورد بحث ما است، سایت‌های صرافی‌ آنلاین ارز دیجیتال می‌باشند‌‌. هر کدام از این موارد با توجه به انتخاب کاربران، می‌توانند خدمات لازم برای داشتن یک سرمایه‌گذاری مطمئن را ارائه دهند.

بنابراین طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی و مدیریت آن، گزینه مناسبی برای افراد یا شرکت‌ها است و از آنجایی که این کار دشواری‌هایی را به همراه دارد، راه‌اندازی آن به تنهایی سخت و در مواردی غیر ممکن‌ خواهد بود. به طوری که باید یک مجموعه حرفه‌ای متشکل از تیم‌های مجزا، در طراحی و اجرای هر بخش عملکرد منحصربه‌فردی داشته باشد.

در چنین حالتی در زمان و انرژی صرفه‌جویی می‌شود. به علاوه کار تیمی منسجمی به وجود خواهد آمد که برای آن تجربه و مهارت کافی حاصل شده است. در نتیجه نیازی به نگرانی از بابت گسستگی ساختاری و محتوایی نخواهد بود‌.

بسیاری از افراد معتقدند که اجرای کار توسط یک نفر، می‌تواند از اجرای کارهای تیمی تکمیل‌تر بوده و هیچ گسستگی عملکردی در خود نداشته باشد! اما لازم به ذکر است که هر قسمت از سایت‌های صرافی‌ رمز ارزی، نیازمند انجام فرآیندهای تخصصی است که سبب حرفه‌ای‌تر شدن کار می‌شود.

برای نمونه طراحی UI در حیطه وظایف طراح رابط کاربری، از دو بخش گرافیکی و برنامه‌نویسی تشکیل شده که با همکاری سبب ایجاد مولفه‌های ظاهری سایت می‌شوند. به گونه‌ای که در یک مجموعه، تیم گرافیست‌ها ابتدا طرح‌های گرافیکی مانند کلیدها و آرشیو‌ها را به صورت نرم‌افزاری ارائه می‌‌دهند؛ سپس برنامه نویسان مولفه‌های ارائه شده را در قسمت‌های معین شده از سایت جاگذاری می‌کنند.

با این کار اسکلت و گوشته سایت طراحی و اجرا می‌شود. چنین نتیجه‌ای با فعالیت فردی، نمی‌تواند به کیفیت یک کار تیمی شباهتی پیدا کند. به همین دلیل مجموعه‌های طراحی وبسایت، گزینه‌های بهتری هستند.

به علاوه مسئله دیگری که همواره درباره سایت‌ها مطرح بوده، پشتیبانی و خدماتی است که نمی‌تواند به صورت فردی حاصل شود. از این رو در پس تجارت‌های موفق و بزرگ، عواملی قرار دارد که به رشد و بهبود اوضاع کمک می‌کنند.

مورد دیگری که در رابطه با طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی وجود دارد، مسئله ایمنی و امنیت داده‌ها است. این موضوع با فعالیت‌های برنامه نویسان قابل حل است.

 

از آنجایی که سایت‌های صرافی داخلی در دسته محبوب‌ترین و پرکاربردترین بسترهای بلاک چین قرار دارند، توجه به میزان امنیت این سایت‌ها، سبب می‌شود تا کاربران به این شیوه سرمایه‌گذاری اعتماد کنند.

در واقع بخش بیشتر سرمایه‌گذاران، هنوز هم نتوانسته‌اند به ایمنی صرافی‌های آنلاین اطمينان پیدا کنند، به همین دلیل سرمایه خود را در این بستر پرورش نمی‌دهند.

علت این ترس و امتناع از سرمایه‌گذاری در پلتفرم‌های مختلف صرافی هم به وضوح روشن است. وجود هکر‌ها و سارقین سایبری در عرصه ارزهای دیجیتالی، که سبب شده هر روز بخشی از دارایی‌های سرمایه‌گذاران مورد حملات سایبری قرار بگیرد.

به علاوه این تنها مربوط به دارایی‌های مالی آن‌ها نیست، بلکه داده‌ها و اطلاعات هم در دسته موارد مورد سرقت قرار می‌گیرند.

در چنین شرایطی، تنها با ایجاد حصاری نفوذ ناپذیر برای هکرها، امنیت سایت تضمین می‌شود. این کار نمی‌تواند چندان ساده و بی‌دردسر باشد. از این رو می‌گوییم که بهترین کار کمک گرفتن از یک تیم مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی و برنامه‌نویسی است.

در نظر گرفتن هر یک از شرایط ذکر شده، تنها بخشی از موارد و نکات حائز اهمیت در مورد برتری طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی توسط یک مجموعه حرفه‌ای، در مقایسه با یک فرد را دارد‌.

با توجه به آنچه تا کنون گفته شد، حال زمان آن رسیده تا در رابطه با مراحل و نحوه طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی صحبت کنیم.

اگر می‌خواهید سایتی را برای فعالیت‌ها و کسب‌وکارهای خود طراحی کنید، می‌توانید حتی به یک مجموعه معتبر و توانا در عرصه طراحی وب روی بیاورید.

مراحل راه‌اندازی و طراحی سایت صرافی آنلاین چیست؟

در مورد طراحی پلتفرم و سایت در جهت ایجاد بستر معاملاتی‌، گفتیم که کار تیمی متشکل از اعضای حرفه‌ای می‌تواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد؛ اما در حالت کلی، نکات زیر در برگیرنده آموزه‌هایی هستند که برای طراحی سایت، حتماً باید از قبل مورد تعلیم قرار می‌گرفتید‌.

 

  • آشنایی و تسلط به زبان برنامه‌نویسی

در هر بحثی که مرتبط با ایجاد سایت و پلتفرم باشد، اصلی‌ترین دانشی که وارد عمل می‌شود، آموخته‌های برنامه‌نویسی است. به همین دلیل تیم‌ها در یک مجموعه، همگی باید به این دانش آگاهی داشته باشند تا بتوانند در قسمت‌های مختلف طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی، فعالیت کنند‌.

توجه داشته باشید که چندین زبان برنامه‌نویسی وجود دارد، که جامع‌ترین آن‌ها برای طراحی سایت‌ صرافی‌های رمز ارزی، زبان برنامه‌نویسی لاراول است؛ که در صورت تسلط به این زبان، امکان طراحی انواع سایت‌های صرافی‌ برای شما به وجود می‌آید‌.

  • ریسپانسیو سایت

نکته دیگر درباره رسپانسیو بودن سایت است. این مسئله به ساختار و اندازه طول و عرض سایت شما در دستگاه مورد استفاده آن سنجیده می‌شود.

به طوری که نوع کاربرد افراد از سایت و اینکه سرچ از موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ صورت بگیرد، می‌تواند روی اندازه استاندارد تاثیرگذار باشد.

طراحی واکنش گرا تلفظ دیگری از این عبارت بوده که تأثیری در معنای کاربردی آن ندارد؛ از آنجایی که گوشی موبایل غالباً به پرکاربردترین وسیله سرچ‌های روزانه افراد تبدیل شده، رسپانسیو سایت در ابعاد گوشی، به نسبت دیگر دستگا‌ه‌ها مهم‌تر خواهد بود.

  • سئو و بهینه سازی کد ها

سئو و بهینه‌سازی کدها از دیگر موضوعات مورد بحث است که طی طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی مورد استفاده و نیاز قرار می‌گیرد.

این مسئله بیشتر مربوط به بحث رتبه‌بندی‌هایی است که گوگل برای سایت‌ها انجام می‌دهد. قطعا شما هم از الگوریتم اعتبار گوگل آگاهی دارید! به طوری که سایت‌هایی که در صدر هر سرچ قرار می‌گیرند، به نسبت دیگر سایت‌ها، بیشتر از ایمنی و اعتبار برخوردار هستند. با توجه به همین توصیف، به راحتی می‌توانید با داشتن سئو و محتوایی درخور، به سایت خود برای دیده شدن کمک کنید.

 

  • پنل کاربری حرفه ای

برای طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی، به ایجاد پنل حرفه‌ای برای ادمین‌ها و کاربران نیاز دارید. این پنل برای هر دسته از افراد دارای ویژگی‌های عملکردی متفاوت و متناسبی خواهد بود که سبب تفکیک ساختاری آن‌ها می‌شود. توجه داشته باشید که برای ایجاد پنل، به زبان برنامه‌نویسی منحصر به خودش نیاز خواهید داشت.

به علاوه برای هر کدام امکاناتی تعریف می‌شود که مخصوص به نوع کاربری آن‌هاست. یعنی چه برای ادمین‌ها و چه برای کاربران، این امکانات در بین خود، یکسان هستند و می‌توانند دسترسی به بخش‌های مختلف سایت را سهل و ممکن کنند.

برای نمونه برخی از مولفه‌های حائز اهمیت در طراحی پنل مدیران شامل ورود ادمین با کد یک‌بارمصرف و احراز دو امنیتی، بخش تیکت‌ها با قابلیت ثبت تیکت برای کاربران، مشاهده تیکت کاربران، ایجاد دپارتمان، امکان ثبت کاربر جدید با پکیجی خاص، مشاهده سفارش‌ها فوری ثبت شده توسط کاربران، مدیریت کارت‌های بانکی ثبت شده توسط کاربران، مشاهده و مدیریت کیف پول‌های کاربران و مواردی از این قبیل است.

در مقابل برای طراحی پنل کاربران یا اسکریپت صرافی رمز ارز، نیاز به بهره‌گیری از برخی از فاکتورها به وجود می‌آید. این فاکتورها شامل گزینه‌هایی از قبیل، امکان ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط api به صورت خودکار، امکان ورود به ایمیل و پسورد و احراز کاربر با ارسال پیامک یا کد دو امنیتی گوگل بسته به نیاز کاربر، نمایش متن توافق‌نامه استفاده از پنل برای اولین ورود، داشبورد کاربری با قابلیت نمایش گزارش‌های فعالیت، نمایش سطح کاربری، بازارهای معاملاتی و موارد دیگری است.

  • امنیت سایت

امنیت برای سایت‌های صرافی‌، جزء مهم‌ترین خدمات ممکن است. این مسئله از بابت سرمایه‌گذاری افراد به شدت اهمیت دارد. به علاوه که امروزه میزان جرائم سايبری رو به افزایش است و سرمایه بسیاری از افراد را به خطر انداخته است. بنابراین برای حفاظت از داده‌های ورودی و سرمایه کاربران خود، حتماً باید از سرویس‌های امنیتی به کار ببرید‌.

 

  • قابلیت های خاص در اسکریپت صرافی

همچنین در اسکریپت با اضافه کردن برخی قابلیت‌ها، می‌توانید خدمات متفاوتی هم ارائه دهید، مانند اکسپلور ارز دیجیتال، صفحه راهنمای API، اهرم وام‌دهی، افزونه 3 زبانه کردن سایت، بازاریابی چند سطحی (MLM)، کد هدیه و ربات شلوغ کننده صرافی.

  • احراز هویت

سیستم احزار هویت مسئله دیگری است که به سبب ایرانی بودن سایت‌های صرافی، مطرح است. این کار برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ها و با احراز هویت خودکار، یعنی مطابقت کد ملی با شماره موبایل، شماره شبا و شماره کارت و شماره حساب بانکی با کد ملی، تائید شماره ثابت با تماس سیستمی و تائید محل سکونت با کد پستی صورت می‌گیرد.

  • وبلاگ

ایجاد وبلاگ و خبرنامه در سایت و ارائه مطالبی در باب تغییرات روند حرکتی رمز ارزها، می‌تواند بخش جذابی برای کاربران باشد. به طوری که اخبار داغ سرمایه‌گذاری را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

  • پشتیبانی

پشتیبانی هم می‌تواند در جایگاه خود، نقش پررنگی برای برند کردن شرکت شما داشته باشد. در صورتی که از یک تیم پشتیبانی فعال برای ارائه خدمات به کاربران خود استفاده کنید، می‌توانید نتایج خوبی را در رشد سایت خود مشاهده نمایید.

مجموعه رایا فردا آرا

برای اطمینان از طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی، مجموعه رایا فردا آرا با کادر حرفه‌ای و با تجربه، متشکل از برنامه نویسان توانمند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد تا یک سایت بی‌نقص در عرصه بلاکچین‌ها داشته باشید.

تیم‌هایی که برای مجموعه رایا فردا آرا در نظر گرفته شده شامل تیم برنامه‌نویسی بک اند مسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی PHP/Laravel، Go، Node js، ASP، تیم برنامه‌نویسی فرانت اند مسلط به زبان‌های برنامه‌نویسی React js و Vue js، تیم برنامه‌نویسی اپلیکیشن مسلط به زبان برنامه‌نویسی React native، تیم مدیریت فنی پروژه‌ها و Devops، تیم بازاریابی مسلط به خدمات بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال و در نهایت تیم اداری و پشتیبانی برای پاسخگویی در لحظه به مشتریان است.

این کادر حرفه‌ای با ارائه خدمات گوناگون بهترین گزینه انتخابی شما در جهت ساخت یک پروژه متفاوت خواهد بود‌.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.