ویژگی های اصلی سایت و نرم افزار ارزدیجیتال

ویژگی های اصلی سایت و نرم افزار ارزدیجیتال

ویژگی های اصلی سایت و نرم افزار ارزدیجیتال

ویژگی‌های اصلی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال

اشتیاق مردم به سمت بازار ارزهای دیجیتال، سبب شده تا پلتفرم‌های مختلفی در قالب سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال وارد کار شوند. اما آیا تمامی این پلتفرم‌ها دارای استانداردهای عملکردی هستند؟.. در همین راستا قصد داریم در ادامه به معرفی ویژگی‌ها و امکانات فنی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال بپردازیم تا شاخص‌های مدنظر بازار ارز را در دنیای اینترنت شرح دهیم.

معرفی ویژگی‌ها و امکانات فنی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال 

گسترش محبوبیت ارزهای دیجیتال سبب شده تا صرافی‌ها به عنوان پلتفرم و بستر معاملاتی، رشد بسیار زیادی داشته باشند. در طراحی سایت مربوط به این رمز ارزها مانند هر سایتی، ویژگی‌ها و خصوصیاتی نهفته شده که می‌توانند فعالیت کاربران را سهولت ببخشند و سبب جلب رضایت آن‌ها شوند.

سایت‌هایی که نقص فنی دارند و از تمامی سرویس‌های لازم جهت ارائه خدمات به کاربران برخوردار نیستند، نمی‌توانند برای بحث مهمی چون سرمایه‌گذاری چندان قابل اعتماد باشند.

امنیت جزء مهم‌ترین فاکتورهایی است که هر سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال معتبری باید از آن برخوردار باشد. با توجه به همین مسئله پلتفرمی اعتماد کاربران خود را جلب می‌کند که بستر امنی برای کاربران خود جهت معاملات رمز ارزی فراهم

در ادامه ویژگی‌های اصلی پلتفرم ایده‌آل برای ارز دیجیتال آورده شده که هر کدام با توجه به مؤلفه‌های جهانی در جهت طراحی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال، سبب سهولت عملکردی کاربران در حوزه ارز‌های دیجیتال می‌شوند.

آورده باشد.

 

 

داشبورد و پنل حرفه‌ای برای ادمین‌ها (مدیران) و کاربران

با توجه به چهارچوب‌هایی که برای طراحی سایت‌ها تعیین شده، وجود پنل کاربری امکان سازماندهی و برنامه‌ریزی را برای کاربران و مدیران فراهم می‌آورد. در حقیقت داشبورد همواره نقش نظارت عملکردی را ایفا کرده و به عنوان میز کار، تمامی اطلاعات را به صورت سامان یافته در اختیار شما قرار می‌دهد.

خود پنل شامل قسمت‌های مختلفی بوده که برای کاربران و مدیران متفاوت است. این قسمت‌ها می‌توانند شامل معاملات اجرایی، نمودار عملکردی و مواردی از این دست باشند که در کنار هم، کل واحدی را در یک صفحه چارت‌بندی شده، به نمایش می‌گذارند.

به واسطه داشبورد، امکان آنالیز فعالیت برای افراد، فارغ از کاربران و مدیران، فراهم می‌شود. در نتیجه برای کاربران کنترل شرایط و مدیریت سرمایه سهولت پیدا می‌کند و در مقابل مدیران می‌توانند عملکرد خود را بسته به گزارش‌ها بهتر کنند.

به علاوه بخش تنظیمات در این قسمت از سایت کارگذاری شده تا خطاها و مشکلات نرم‌افزاری قابل اصلاح باشند. توجه داشته باشید که این تنظیمات نیازی به آگاهی و سواد برنامه‌نویسی نخواهد داشت.

 

تراکنش رمز ارزی امن

امنیت در بحث سرمایه‌گذاری همواره نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و دارد. در حقیقت علت عدم ورود برخی سرمایه‌داران به حوزه ارزهای دیجیتال، سرقت‌های سایبری و زیان‌های مالی ناشی از این موارد است. با توجه به همین مسئله و میزان تأثیر ایمنی در داشتن یک سرمایه‌گذاری مطمئن، یک پلتفرم یا به عبارتی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال، باید بتواند با داشتن شرایط لازم در جهت ایجاد تراکنش رمز ارزی مطمئن، بستر ایمنی را برای کاربران فراهم آورد.

امروزه جرائم سایبری و هک سایت‌های معاملاتی به قدری افزایش یافته که سبب بی‌اعتمادی افراد نسبت به این دسته از سرمایه‌گذاری‌ها شده است. به همین دلیل باید ترکیب تراکنش‌های جایگزین امن و متفاوت در اسکریپت Exchange رمز ارز به گونه‌ای طراحی شود که در مقابل هکرها و جرائم سایبری قابلیت نفوذ نداشته باشند.

در چنین حالتی می‌توان از امنیت سخن گفت. همین امنیت تأثیرات مثبتی در روند رضایت کاربران نسبت به یک پلتفرم به وجود خواهد آورد که به تدریج سبب افزایش کاربران آن خواهد شد.

برنامه نویسان باید به گونه‌ای سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال را طراحی کنند که هیچ حق نفوذی برای هکرها فراهم نشود. به علاوه توجه داشته باشید که ایمنی تنها در مورد تراکنش‌ها تعریف نمی‌شود؛ بلکه داده‌ها را هم در برمی‌گیرد. بنابراین این دسته از سایت‌های تجاری، حتماً باید ایزوله شوند.

 

طراحی UI/UX حرفه‌ای

طراحی هر کدام از مؤلفه‌های UX و UI، بسته به نیاز کاربران صورت می‌گیرد. UX مخفف User Experience بوده و در معنای تجربه کاربر مطرح است.

طراح این بخش برای پلتفرم‌های ارز دیجیتال، در حقیقت تمامی فرآیندهایی که یک کاربر ممکن است در مسیر خود به سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال طی کند را به صورت تجربی و با محاسبه روندها تعیین می‌کند. وی حتی بعد از هدایت کاربر از طریق راه‌های ارتباطی، تا پایان مسیر در کنار او خواهد بود و تمامی عملکردها را کنترل می‌کند. به علاوه با تمام تیم یا حداکثر افراد تعامل دارد و با تسلطی که نسبت به ابزارهای تحقیق و آنالیز  دارد، می‌تواند هدف سایت و پلتفرم را برآورده کند.

در مقابل UI، اختصاری از User Interface بوده که در معنای رابط کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراح رابط کاربری تنها بخش کوچکی از وظایف طراح تجربه کاربری را برعهده دارد.

در واقع تیمی متشکل از گرافیست‌ها و برنامه نویسان است که در تعامل با يکديگر، طرح‌های گرافیکی کشیده شده را روی پلتفرم قرار می‌دهند. قرارگیری طرح‌ها به واسطه کد نویس front_end انجام می‌شود.

در نتیجه سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال در صورتی کامل است که دارای تیم طراحی گرافیک و برنامه‌ نویسان فرانت اند باشد تا از مرحله پیش‌طراحی برای شناسایی ویژگی‌های سیستم، ماژول‌های مختلف، فیکس کردن باگ‌ها و افزودن راهکارهای هوشمندانه برای بهتر کردن پروژه با مدیران همکاری کند.

توجه داشته باشید که طراحی‌ها همگی حساب شده و با توجه به اصول گرافیکی اجرا و جایگذاری می‌شوند. تمامی این موارد در روند داشتن یک سایت و پلتفرم حرفه‌ای نقش مهمی دارند. چرا که ظاهر سایت را به مؤلفه‌های گرافیکی مزین می‌کنند.

طراحی و توسعه نرم‌افزار رمز ارز

رکورد و ذخیره تاریخچه کامل تراکنش‌های رمزارزی

مسئله امنیتی مطرح دیگری که وجود دارد، ذخیره داده‌های حاصل از تراکنش‌هاست. در واقع ذخیره‌سازی داده‌ها می‌تواند عاملی برای عملکرد موفق‌ باشد.

گاها در برخی سایت‌ها تاریخچه تراکنش‌ها ذخیره نمی‌شود. این مسئله به سبب مسائل امنیتی‌، می‌تواند تا حدودی خطرناک باشد. داشتن اطلاعات دقیق از عملکرد‌ها، چه برای کاربران و چه برای مدیران، در روند معاملاتی آن‌ها تأثیر می‌گذارد. از همین جهت وجود این لیست همچون دفتر اعمال به کاربران امکان تحلیل تراکنش‌های رمز ارزی را فراهم می‌آورد. به همین دلیل می‌تواند عامل تعیین حرکات بعدی سرمایه‌گذاران باشد.

مدیریت سرمایه با وجود داده‌های ذخیره شده، به نسبت سهولت پیدا می‌کند. از این جهت افراد قادر به حفظ سرمایه خود خواهند بود. زیرا به خوبی نسبت به چگونگی سرمایه‌گذاری آن آگاهی دارند.

ارتباط امن و غیر قابل نفوذ بین خریدار و فروشنده

قطعا عامل تعیین‌کننده‌ای که در انتخاب یک پلتفرم معاملاتی برای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارد، ایمنی روابط بین دو سر معامله است. داده‌های حاصل از این روابط در صورت نشر، می‌توانند خطرساز شوند. به طوری که سرمایه در حال چرخش را در خطر سرقت قرار دهد.

به همین دلیل ایجاد فضای امن، حرف اول را در مورد سایت‌های فعال در حوزه بلاکچین می‌زند. این فضا نباید با نفوذ هکرها امنیت خود را از دست بدهد. چرا که در این شرایط کاربران نمی‌توانند با خیال راحت به معاملات در عرصه رمز ارزها بپردازند.

سایتی امنیت لازم را برای کاربران خود فراهم می‌آورد که به واسطه راهکار بین‌المللی به کاربران، بستر امنی برای خریدوفروش آن‌ها از هر جای دنیا فراهم آورد.

در غیر این صورت امکان اعتماد برای کاربران وجود نخواهد داشت. چرا که در هر معامله، امکان هک شدن داده‌ها و به سرقت رفتن ارز‌ها یا داده‌های معامله وجود دارد. در چنین حالتی افزایش ایمنی می‌تواند سبب حفظ دایره معاملات و جلوگیری از سرقت هرگونه اطلاعات و ارزهای دیجیتالی شود.

 

تجارت بی‌عیب و نقص رمز ارزی

از دیگر ویژگی‌های اصلی سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال، تجارت بی‌عیب و نقص رمز ارزی است. در حقیقت این ویژگی امکان تجارت راحت و مطمئن را برای کاربران فراهم می‌آورد.

این مسئله که کاربران بتوانند برحسب نیاز کسب‌و‌کار و ایده خودشان، اسکریپت را با جدیدترین و سازگارترین تکنولوژی‌های Exchange تلفیق کنند، می‌تواند یک راهکار عالی برای آن‌ها باشد تا تجارت ایده‌آلی داشته باشند.

در مورد رمز ارزها به سبب تراکنش‌های کاربران، ایجاد یک پلتفرم کامل، جامع و ایمن است که می‌تواند باعث افزایش تقاضا برای سرمایه‌گذاری در عرصه بلاک چین‌ها شود‌. این‌کار نه تنها اعتماد مشتریان را به خود جلب می‌کند، بلکه آن‌ها را در روند پرورش سرمایه نیز به نتیجه مطلوب می‌رساند.

 

احراز هویت 2 مرحله‌ای

همان‌طور که در جریان هستید، در مورد خریدوفروش ارز دیجیتال برای کاربران داخلی، به سبب تحریم‌های موجود، پلتفرم‌های داخلی در قالب صرافی ایرانی، می‌توانند گزینه ساده‌تری باشند. به همین دلیل صرافی‌های متعددی وارد این عرصه شده‌اند؛ که امکان سوءاستفاده در این صرافی‌ها وجود دارد.

به همین سبب فرآیندی تحت عنوان احراز هویت صورت می‌گیرد. این فرآیند می‌تواند در دو مرحله باعث امنیت بیشتر سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال شما شود.

به گونه‌ای که در این فرآیند می‌توان برای امنیت بیشتر تکنولوژی‌های مختلف امنیتی مدنظر کاربران را با کیف پول آن‌ها یکپارچه کرده و به سیستم آن‌ها اضافه کرد.

با این‌کار دیگر نیازی به نگرانی از بابت مشکلات غیرمنتظره نیست.

قرارداد هوشمند حرفه‌ای

ایجاد قراردادهای هوشمند حرفه‌ای برای مدیران، جهت بهبود کسب‌و‌کار نقش به سزایی دارد و

اعتماد را در Exchange ارزی به ارمغان می‌آورد.

در واقع این قراردادها با قابلیت اجرا، کنترل و پیگیری خودکار، به صورت سیستماتیک طراحی می‌شوند. به همین دلیل سبب پیشرفت در عملکرد مدیران شده و پلتفرم را از حالت ابتدایی بودن، به شکلی حرفه‌ای به کاربران معرفی می‌کنند.

یکپارچگی با درگاه‌های پرداختی مختلف

با توجه به تغییراتی که در نیازهای پرداختی بازار کریپتو حاصل می‌شود، درگاه‌های پرداختی هم باید با این نیازها یکسو شوند. به همین دلیل یکپارچگی با درگاه‌های پرداختی مختلف در ساخت یک پلتفرم، نقش تعیین‌کننده‌ای در بین ویژگی‌های اصلی آن ایفا می‌کند.

با توجه به همین مسئله مدیران باید به فکر پلتفرم‌هایی با قابلیت مذکور باشند.

همچنین یکپارچگی اسکریپت Exchange با سازگارترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های پرداختی نیز می‌تواند در میان فاکتورهای لازم در سایت و نرم‌افزار ارز دیجیتال قرار بگیرد.

 

پیام اخطار و اطلاع رسانی آنی

گاهی موقعیت‌هایی در یک فرآیند تجاری به وجود می‌آید که می‌تواند سبب سوددهی شود. با توجه به همین مسئله، پلتفرمی که بتواند با ارسال پیام اخطار و اعلان‌های سریع به معامله‌گران، متشکل از فروشندگان و خریداران، سبب شناسایی بهترین جفت Exchange شود و اطلاعات کاملی را با ارسال دقیق‌ترین جفت هم ارزش برای رمز ارزی که باید تبادل شود، در اختیار کاربران قرار دهد، در دسته معتبرترین و قابل اعتمادترین سایت‌های معاملاتی قرار می‌گیرد.

 

استفاده آسان از پلتفرم

امکان Trade آسان در یک محیط خصوصی و امن با امکانات مختلف و در دسترس یک پلتفرم جامع معاملاتی برای اضافه یا حذف Trade رمز ارزی، سفارشات Exchange، پرداخت، به‌روزرسانی و مواردی از این دست، سبب سهولت به کارگیری یک پلتفرم می‌شود. به همین سبب رضایت کاربران را جلب می‌کند.

سهولت در استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی، نقش اساسی در حضور سرمایه‌گذاران دارد و آن‌ها را به تجربه متفاوتی در عرصه سرمایه‌گذاری تشویق می‌کند.

در بسیاری از موارد، تنظیمات و راه‌های سخت و پیچیده هستند که سبب مقاومت افراد از ورود به عرصه تجاری جدید می‌شود.

پلتفرم Exchangeرایا فردا آرا

وجود هر یک از ویژگی‌هایی که گفته شد، به واسطه مجموعه رایا فردا آرا امکان‌پذیر است.

این مجموعه با ارائه خدمات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از قبیل مدیریت هوشمند نقدینگی پشتیبانی از ICO/STO، کیف پول امن و پیشرفته با قابلیت Multi Signature Margin Trading & Landing، بات هوشمند Trade Multi-Currency Pairing، اپلیکیشن اسکرو، APIهای Price Ticker رمز ارز، پشتیبانی همزمان از چندین زبان، آپشن Exchange P2P یا نظیر به نظیر و پشتیبانی از تعداد نامحدود رمز ارز، می‌تواند سایت و پلتفرم معتبر شما را طراحی کند.

کادر برنامه نویسان در مجموعه رایا فردا برای راه‌اندازی پلتفرم Exchange غیر قابل نفوذ و دستکاری با استفاده از تکنولوژی قدرتمند بلاکچین، بهترین انتخاب شما در جهت آغاز این کسب‌و‌کار خواهد بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.