آنچه برای طراحی سایت مانند بایننس نیاز داریم

آنچه برای طراحی سایت مانند بایننس نیاز داریم

آنچه برای طراحی سایت مانند بایننس نیاز داریم

با توجه به محبوبیت روز افزون ارزهای دیجیتال و افزایش نیاز به بستر معاملاتی، طراحی سایت مانند بایننس به یکی از مهم‌ترین مسائل برای این نوع سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌ است؛ اما سؤال اینجاست که چرا بایننس به عنوان الگویی مناسب برای طراحی سایت صرافی‌های رمز ارزی معرفی شده است؟

در پاسخ به این سؤال، بهتر است ابتدا با سایت بایننس و ویژگی‌های آن آشنایی پیدا کنید تا بتوانید علت تقاضا برای طراحی سایت مانند بایننس بهتر درک نمایید.

صرافی بایننس چیست؟

صرافی بایننس به عنوان یک بستر معاملاتی در عرصه بلاک چین‌ها فعالیت می‌کند. این صرافی یک پلتفرم چینی بوده که در ژاپن رشد و ارتقا پیدا کرده است. سایت مذکور در مدت کوتاهی رشد چشمگیری داشته است و کاربران بسیاری را به خود جهت انجام معاملات رمز ارزی دعوت کرده است.

این پلتفرم به سبب ویژگی‌هایی که دارد، جزء پرطرفدارترین‌ها معرفی شده و توانسته در میان معتبرترین پلتفرم‌های معاملاتی قرار بگیرد. به طوری که به رقیب سرسختی برای صرافی‌های بزرگ دیگر تبدیل شده است‌.

در مورد سایت‌های صرافی، مؤلفه‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند سبب افزایش کاربران آن شود و به عنوان بستر ایده‌آل برای انجام معاملات رمز ارزی تبدیل شود. بنابراین در طراحی سایت مانند بایننس، توجه به این ویژگی‌ها، می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای برای موفقیت آن داشته باشد.

 

ویژگی‌هایی که در طراحی سایت مانند بایننس باید لحاظ شود

ویژگی‌هایی که توسط صرافی بایننس به کاربران ارائه می‌شود، شامل گزینه‌هایی چون امنیت، پوشش انواع رمز ارز، کارمزد پایین، حجم بالای مبادلات و موارد دیگری است که همگی در کنار هم، سبب شده تا تعداد کاربران این پلتفرم روز به روز افزایش یابد. در نتیجه لازم است که در طراحی سایت مشابه بایننس به تمامی این موارد توجه کنید تا به نتایج دلخواه در توسعه پلتفرم رمز ارزی خود برسید.

در فضای رقابتی ارزهای دیجیتال، موارد بسیاری وجود دارد که می‌تواند روی رشد سایت شما مؤثر واقع شود. به همین دلیل است که طراحی سایت مشابه بایننس به یکی از پرتقاضاترین‌ انواع پلتفرم‌ها تبدیل شده تا به این وسیله بتوان کاربران را نسبت به این بستر سرمایه‌گذاری تشویق کرد؛ اما آنچه برای طراحی سایت مانند بایننس نیاز داریم، شامل چه فاکتورهایی خواهد بود؟

  • پشتیبانی از تعداد رمز ارز بالا

به عنوان یک سایت صرافی، بایننس از تعداد کوین بالایی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند کوین مورد نظر خود را در این سایت معامله کنند. در حقیقت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مسائلی که برای بسترهای معاملاتی تعریف می‌شود، گستردگی محصولاتی است که به کاربران خود ارائه می‌کند.

با توجه به اینکه بسیاری از ارزهای دیجیتال در دسته رمز ارزهای کمیاب و ناشناخته قرار می‌گیرند، این مسئله که سایت صرافی بتواند نیاز‌های کاربران را برآورده کند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین صرافی بایننس با ارائه بیش از 200 رمز ارز، توانسته سرمایه‌گذاران و کاربران بسیاری را به خود جذب کند. این کوین‌ها متشکل از انواع کریپتوکارنسی‌های معروف و محبوبی چون اتریم و حتی انواع کم شناخته شده‌تر هستند که به کاربران امکان معامله و سرمایه‌گذاری در گستره ارزهای وسیع‌تری را می‌دهند.

بسیاری از رمز ارزها وجود دارند که شاید تا به حال حتی اسم آن‌ها را نشنیده باشید! در مورد این رمز ارزها، شهرت پایین سبب شده تا افراد نتوانند با آن‌ها آشنایی پیدا کنند و آن‌ها را به عنوان گزینه سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند. با در نظر گرفتن همین مسئله، خریدوفروش و معامله آن‌ها به نسبت کمتر است و حتی در پلتفرم‌های بزرگ هم ارائه نمی‌شوند.

حتی برخی از رمز ارزها هم وجود دارند که با اینکه شناخته شده هستند و رشد بالایی را از خود نشان داده‌اند، اما در بسیاری از پلتفرم‌ها پشتیبانی و معامله نمی‌شوند. به همین سبب کاربران گزینه‌های مناسبی را برای سرمایه‌گذاری از دست می‌دهند و نمی‌توانند سرمایه خود را به خوبی پرورش دهند.

با توجه به اینکه در بسیاری از پلتفرم‌ها تنها ارزهای دیجیتال شناخته شده قابل معامله هستند، صرافی بایننس توانسته نیازهای کاربران خود را در یافتن رمز ارز دلخواه خود برطرف کند. به همین سبب طراحی سایت مانند بایننس، می‌تواند با ایجاد پوشش ارزی بالا، به رشد و توسعه سایت کمک بزرگی کند.

این فاکتور با در نظر داشتن نیازهای معاملاتی در عرصه بلاک چین‌ها، نه تنها برای افزایش کاربران نقش ایفا می‌کند، بلکه می‌تواند سبب افزایش حجم معاملات ارزهای دیجیتال در پلتفرم شود.

  • امنیت بالا

در رابطه با دیگر ویژگی‌هایی که برای سایت‌های صرافی مشابه بایننس تعریف می‌شود، می‌توان به امنیت سایت و پلتفرم اشاره کرد. در مورد مسئله سرمایه‌گذاری، امنیت می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب کاربران داشته باشد.

همان‌طور که در جریان هستید، محبوبیت روز افزون ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری در عرصه بلاک چین‌ها، سبب شده تا خطرات این عرصه برای کاربران افزایش یابد و فضای ناامنی برای برخی سرمایه‌گذاران به وجود آید، به طوری بسیاری را نسبت به این شیوه سرمایه‌گذاری بی‌اعتماد کرده است.

با توجه به همین مسئله، کاربران از شیوه‌های مختلف محافظتی، برای مقابله با هکرها و سرقت‌های سایبری استفاده می‌کنند تا بتوانند سرمایه خود را به شکلی محافظت شده، پوشش دهند! بنابراین در انتخاب کیف پول و پلتفرم معاملاتی خود، بیشتر از همیشه دقت به خرج می‌دهند.

اجرای سازوکارهای خاص در ارائه یک پلتفرم، می‌تواند نقش مؤثری برای محافظت از سرمایه‌ کاربران داشته باشد. در نتیجه برای طراحی سایت مانند بایننس، حتماً باید فاکتور امنیتی را در نظر داشته باشید. چرا که بحث ایمنی، برای صرافی بایننس از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

صرافی بایننس با در نظر گرفتن ایمنی معاملات، احراز هویت دو مرحله‌ای را به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از ثبت نام کاربران قرار داده تا به این واسطه بتواند حساب کاربران را ایمن و نفوذ ناپذیر سازد.

احراز هویت دو مرحله‌ای به گونه‌ای عمل می‌کند که در آن، کاربر باید برای انجام هر گونه معاملات و ورود، برداشت ارز یا انتقال آن، باید علاوه بر وارد کردن رمز عبور ثابت خود، رمز یک‌بار مصرف را هم وارد کند. این رمز به شماره موبایل یا ایمیلی که کاربر در حین ثبت نام وارد کرده، ارسال می‌شود.

بنابراین در صورتی که رمز ثابت کاربر برای کسی مشخص شود، امکان دسترسی به حساب کاربری بدون رمز یک‌بار مصرف ممکن نخواهد بود. به همین سبب ایمنی و امنیت این پلتفرم، کاملاً تضمین شده است. در واقع در طراحی صرافی بایننس برای حفاظت از اکانت‌ها، از استاندارد CCSS بهره گرفته می‌شود.

این استاندارد کاملاً مورد تائید بوده که توسط معتبرترین و بزرگ‌ترین سایت‌های معاملاتی ارزهای دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ تا به این وسیله بتوانند امنیت کاربران خود را تضمین کنند‌.

در نتیجه در ساخت و طراحی سایت مانند بایننس، حتماً باید فاکتور ایمنی را لحاظ کنید تا بتوانید توجه کاربران و سرمایه‌گذاران را برای اطمینان به پلتفرم خود، جلب نمایید و فضای مطمئنی برای انجام معاملات رمز ارزی فراهم آورید.

  • لانچ پد برای عرضه اولیه

از جمله ویژگی‌هایی که برای صرافی بایننس تعریف می‌شود، ارائه به‌روزترین فهرست از ارزهای دیجیتالی جدید است. در حقیقت این پروژه به کاربران در جهت سرمایه‌گذاری روی رمز ارزهای جدید کمک بزرگی می‌کند.

عرضه اولیه در بایننس لانچ پد به گونه‌ای عمل می‌کند که از میان ارزهای دیجیتال تازه وارد، انواع مطمئن را جدا کرده و به فهرست خود اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند سرمایه‌گذاری بهتری داشته باشند.

روزانه پروژه‌های مختلفی وارد عرصه بلاک چین‌ها می‌شوند که برای معرفی خود نیاز به پلتفرم مبادلاتی معتبر دارند تا بتوانند رشد کنند و تحولی در این زمینه حاصل کنند. بنابراین بایننس با وارد کردن پلتفرم لانچ پد، توانسته به یک پلتفرم مناسب برای راه‌اندازی پروژه‌های تحول آفرین تبدیل شود.

  • حجم بالای مبادلات ارز دیجیتال

با توجه به اینکه پلتفرم‌ بایننس قابلیت پوشش دهی از تعداد زیادی رمز ارز را دارد، روزانه حجم بالایی از مبادلات ارز دیجیتال در این پلتفرم‌ صورت می‌گیرد. به علاوه تعداد کاربران در سایت صرافی بایننس به قدری بالا است که سبب افزایش مبادلات در این پلتفرم‌ می‌شود.

با توجه به همین مسائل، برخی فاکتورها برای پلتفرم مذکور در نظر گرفته می‌شود تا به واسطه آن‌ها، کاربران بتوانند بدون ترافیک، در سایت صرافی معاملات خود را انجام دهند.

سرعت بالا در روند معاملات ارز دیجیتال، یکی از فاکتورهایی است که صرافی بایننس برای کاربران خود در نظر گرفته تا به این واسطه، مانعی برای حجم بالای مبادلات ارز دیجیتال به وجود نیاید.

سرعت بالا در صرافی بایننس سبب شده تا کاربران بتوانند در کسری از ثانیه مبادلات مختلف خود را انجام دهند، به طوری که شانس فروش سریع ارزهای دیجیتال برای هر کاربر، بسیار بالا خواهد بود. لازم به ذکر است که این سرعت با استفاده از ربات‌ها توسط تریدرها حاصل می‌شود.

سرعت برای انجام تراکنش‌ها، می‌تواند برای هر پلتفرمی مهم باشد. به طوری که کاربران بتوانند در زمان کمتری ارز دیجیتال خود را به فروش برسانند. بنابراین برای طراحی سایت مانند بایننس نیاز به تکنولوژی لازم برای این فرایند خواهید داشت.

 

توجه به هر یک از موارد ذکر شده، نقش مهمی در رشد پلتفرم شما خواهد داشت. به طوری که کمک گرفتن از یک تیم باتجربه در روند ساخت و طراحی سایت مذکور، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات کافی و کامل در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی، به همراه بازاریابی دیجیتال، در فرایند طراحی سایت مشابه بایننس، می‌تواند در ایمنی و اعتبار آن مؤثر واقع شود.

رایا فردا آرا

انتخاب یک تیم حرفه‌ای در طراحی سایت مانند بایننس در جهت انجام تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتال، خود از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نیازها برای آغاز این کسب‌وکار است. مجموعه رایا فردا آرا متشکل از تیم‌های حرفه‌ای، با بیش از 8 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی، مدت‌هاست به طراحی سایت و نرم‌افزار مشغول است.

این مجموعه از تیم برنامه نویسی بک اند مسلط به زبان‌های برنامه نویسی PHP/Laravel، Go، Node js، ASP، تیم برنامه نویسی فرانت اند مسلط به زبان‌های برنامه نویسی React js و Vue js، تیم برنامه نویسی اپلیکیشن مسلط به زبان برنامه نویسی React native، تیم مدیریت فنی پروژه‌ها و Devops، تیم بازاریابی مسلط به خدمات بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال و در نهایت تیم اداری و پشتیبانی برای پاسخگویی در لحظه به مشتریان تشکیل شده که هر کدام با توجه به نوع خدمات، می‌توانند بهترین عملکرد خود را برای طراحی سایت مورد نظر شما ارائه دهند.

این مجموعه با برعهده داشتن پروژه‌های بزرگ، توانسته خود را در میان بهترین‌ها قرار دهد. به علاوه، کادر حرفه‌ای مجموعه رایا فردا آرا، متشکل از متخصصان و کارشناسان ماهر در زمینه بلاکچین و برنامه نویسان حرفه‌ای و مجرب در زمینه فینتک است که می‌تواند یک پشتوانه عالی برای طراحی پلتفرم مشابه بایننس باشد.

تیم دیجی آلفا با رزومه قوی طی فعالیت‌های موفقی که از پروژه‌های متنوع از خود به جای گذاشته، می‌تواند تمامی ادعاهای خود را مبنی بر عملکرد ایده‌آلی که در عرصه بلاک چین‌ها دارد، به شما ثابت کند.

تیم رایا فردا آرا با رزومه قوی طی فعالیت‌های موفقی که از پروژه‌های متنوع از خود به جای گذاشته، می‌تواند تمامی ادعاهای خود را مبنی بر عملکرد ایده‌آلی که در عرصه بلاک چین‌ها دارد، به شما ثابت کند.

تنها کافی است که برای طراحی پلتفرم مبادلاتی خود به مجموعه حرفه‌ای رایا فردا آرا اعتماد کنید تا به نتیجه دلخواه خود برای رشد پلتفرم مشابه بایننس خود برسید.

  • برگشت به مقالات
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.